Pages

Monday 23 December 2013

Lawatan Industri ... Lagi???

Seronok bila dapat pergi lawatan. Bukan apa, lawatan ni memang satu keperluan untuk buka mata ni luas-luas tengok tempat orang. Sebab dalam Malaysia ni bidang kosmetologi bukan saja fasal rambut, kosmetik je. Tapi luas lagi contonhnya spa, massage, refleksologi.  Jadi kali ni kami berkesempatan ke Perak  (Yang asalnya ke Kuantan tapi sayangnya banjir dan hujan lebat).

Tak kisahkah kan... Lain tempat, lain caranya.

Tempat ni namaynya Pusat Kecantikan Epel. Selalunya orang eja Epal (BM) or Apple (BI). Tak taulah sejarahnya nama Epel ni. Tempat ni terletak di perak, tak jau dari Teluk Batik dan Lumut.

 Fokus pusat kecantikan ni adalah urutan badan dan kaki. Ada bilik individu dan bilik untuk urutan secara berkongsi bergantunglah kepada seseorang. kadang-kadang kan kita ni tak suka diganggu.

Kalaulah suatu hari nanti ada student yang akan buka premis macam ni, kiranya lebih moleklah kalau buat untuk perempuan sahaja which is memang itu yang ditekankan. Lagi elok kalau buat untuk ibu-ibu yang dah lepas bersalin juga. itu satu pilihan. lagi banyak perkhidmatan lagi bagus. ok, seterusnya, sila scroll ke bawah. lets the photos tell the stories...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...